3. päivä "diettiä" menossa. Nyt kokeilen tällaista omasta päästä keksittyä: yritän syödä vähähiilihydraattista ruokaa klo 8-18 välillä, iltaisin vain juomista. Helposti on mennyt. Olen oikeastaan aika ihmeissään. Mä olen sellainen iltamussuttaja. Lapset on sängyissään, niin sitten on hyvä ottaa sitten leipää ja herkkuja sohvan nurkkaan.

Hiilariton ruokavaliohan on sellainen, et jätetään pois mm. leivät, pastat, perunat, sokerit ja syödään esim. salaattia ja kanaa, kalaa tai lihaa, kasviksia ja hedelmiä. Pikku lapsen kanssa ollessa olen antanut itselleni luvan syödä hiilareita vähän, mutta tänä aikana en ole syönyt leipää tai pastaa ollenkaan, perunaa ihan vähän kun söin keiton lopun. Suklaata olen kyllä syönyt ehkä levyllisen .

Aamulla kerhoiltiin ja sen jälkeen kävästiin Lidlissä. Onneksi olin fiksu ja otin repun mukaan, sillä tuli hieman osteltua.. Ja kaiken lisäksi terveellisiä juttuja oli kaikki, ei herkkuja! Oli sitten kiva talsia kotia -25 asteessa vaunujen kanssa, tyttö vaunuihin köytettynä huutamassa väsymystään, ja tietty kaikki autoilijat oli just sillon liikenteessä..

Juu mutta katellaans miten onnistuu. Oisi aivan ihana saada painoa pois näinkin helposti, itteä nätimmäksi ja vaatteita istuvammiksi. Vielä hienompaa olisi jo mies loppukuusta sanoisi mun laihtuneen Tai et ens joulun Afrikan visiitillä olisin siinä kunnossa, et ilkeisin ostaa tomat (sellaiset lanteilla vaatteiden alla olevat helmet näin karkeesti sanottuna)