5. diettipäivä menneillään ja vielä on iltasyönnit poissa Hyvä minä! Tänään oon vetänyt hullunlailla kukkakaalia, raakaa sellaista, kun on mun mielestä parempaa raakana kuin kypsänä. Porkkanoitakin on jokunen uponnut. Oon tässä miettinyt, et olisikohan lauantaina herkkupäivä..? Saas nähä, en tiedä vielä.

Kävästiin kaverin kanssa lounaalla, mut tän ko. raflan lounalista oli vähän keponen mun makuun. Otin grillipihvin, kasviksia ja kermaperunoita. Liiiiian raskasta oli, ja melko paljon perunoita jäi kokonaan syömättä! Ei ole paljon tuollaisia ongelmia ennen ollut, mut kai tämä alkaa vähitellen vaikuttaa, kun olen kuitenni ollu jo aiemminkin vähemmällä syönnillä ja nyt illat kokonaan. Ruokajuomana oli vesi, jälkkäriä en voinut ees ajatella!

Vettähän sitä pitäisi muistaa naatiskella enemmänkin. Tuntuu vaan, et cola ja mehut on kivempiä. Vesi olis kaiken lisäksi ilmaistakin, eikä sitä tarvii selkä vääränä raahata kaupasta kotiin ja sit huomata, et poika kavereineen on juonutkin jo kaiken, kun ite haluis ottaa..

Kävästiin tänään kaks kertaa kaupungilla. Molemmilla kerroilla saatiin maistiaisiksi Valion uusia Olo mustikkajugurtteja. Ihan hyvää oli

Toisella korvalla kattelen samalla Livin Ruotsin miljonääriäitejä. Jos se Suomi versio olikin ihan paska, niin on tuohonkin osattu valita mammat.. Varsinkin se Paul Ankan eksä on aivan kamala ja he***tin ärsyttävä. Tyttökin aina matkii sen rääkymistä mainoksista..